فیلم جراحی تعویض مفصل زانو

فیلم جراحی تعویض مفصل زانو را مشاهده می‌کنید که دکتر سید رضا شریف‌زاده، متخصص ارتوپدی و جراحی های فوق تخصصی زانو و لگن، به همراه تیم حرفه‌ای جراحی خود در حال عمل جراحی تعویض مفصل زانو هستند. که توضیحاتی نیز در رابطه با این جراحی به شما کاربران عزیز می‌دهد.
دکتر رضا شریفزاده دارای بورد تخصصی جراحی های تعویض مفاصل و آسیب های ورزشی، با تیم حرفه ای خود و تکنیک جراحی اختصاصی نسبت به شرایط سنی، بدنی بیمار، این عمل را به صورت موفق و حرفه ای انجام می‌دهند.

عکس هایی از عمل جراحی زانو که در ویدئو می‌باشد را در ادامه مشاهده می‌کنید. دیدن این ویدئو برای کودکان زیر 16 سال ممنوع است.

تعویض مفصل زانو

دکتر شریفزاده در عمل جراحی تعویض مفصل از برد تخصصی خود استفاده می‌کند و از پروتز مناسبی برای جراحی استفاده می‌کند. دکتر شریفزاده در روز های یکشنبه و چهارشنبه به شما بیماران عزیز به صورت آنلاین نوبت می‌دهند.

پروتز مفصل زانو

سوالات متداول عمل جراحی تعویض مفصل زانو

  • بهترین نوع پروتز زانو کدام است؟

    دقت داشته باشید که تعیین بهترین نوع پروتز زانو با توجه به میزان آسیب و شرایط مفصل شما انجام می‌شود. به همین دلیل در شرایط مختلف، بهترین نوع پروتز با توجه به نظر متخصص انتخاب خواهد شد.

  • آیا متخصص همیشه از یک برند پروتز زانو استفاده می‌‌کند؟

    خیر، علی‌رغم اینکه در اکثر مواقع متخصص از یک برند برای انجام درمان تعویض مفصل زانو کمک می‌گیرد، اما همیشه این موضوع صادق نیست. برخی از مواقع ممکن است برند مدنظر، نوع پروتز مناسب درمان را طراحی نکند. به همین علت نیاز است متخصصن از دیگر برندها برای این کار استفاده نماید.

  • قیمت پروتر زانو چقدر است؟

    قیمت بهترین مارک پروتز زانو در شرایط مختلف قابل تغییر است. از این رو نمی‌توان با طور قاطع بیان کرد که هزینه درمان با کمک پروتزهای مورد نظر چقدر تمام خواهد شد. یکی از عوامل تاثیرگذار قیمت ارز است؛ با توجه به وارداتی‌بودن این محصولات، مطمئنا تغییر قیمت دلار هزینه درمان را بالا و پایین خواهد برد.

  • عوارض بعد از عمل مفصل زانو چیست؟

    از دست دادن خون، عفونت، خونریزی زودرس و نقص در جریان ترمیم زخم، شکستگی های حین عمل، مشکلات بیهوشی و همینطور مشکلات قلبی عروقی، تنفسی، کلیوی، الکترولیت و دیگر مشکلات پزشکی. ترومبوز وریدی عمقی (DVT) خطرعمده ای است بخصوص اگر به آمبولی ریه منجر شود.

  • بهترین سن تعویض مفصل زانو؟

    سن انجام جراحی مفصل زانو ، معمولا بین 60 تا 80 سالگی می‌باشد.

  • مدت زمان عمل تعویض مفصل چقدر است؟

    عمل جراحی شما تقریبا بین 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد. جراح ارتوپد غضروف ها و استخوان‌های آسیب دیده شما را برمی‌دارد و ایمپلنت های پلاستیکی و فلزی را جایگزین آن می‌کند تا توازن و عملکرد را به زانوهای شما برگرداند.

  • راه رفتن بعد از عمل تعویض مفصل زانو چگونه است؟

    راه رفتن باعث کاهش تورم می‌شود چون جریان خون را به عضلات پا افزایش می‌دهد و معمولا از همان روز جراحی تعویض مفصل مچ پا حرکت دادن زانو شروع می‌شود. بیشتر افراد در هنگام خم شدن یا راه رفتن نوعی صدای کلیک را از مواد فلزی و پلاستیکی بکار رفته در زانو احساس می‌کنند یا می‌شنوند. چنین چیزی طبیعی است.

  • مراقبت بعد از عمل تعویض مفصل زانو
    1. شرکت در تمرینات منظم و سبک ورزشی برای حفظ قدرت و حرکت مفصل جدید.
    2. انجام احتیاط‌های لازم برای جلوگیری از آسیب و صدمه، اگر استخوان و یا ساق‌پای شما بشکند شما مجبور به انجام عمل جراحی مجدد هستید.
  • طول عمر مفصل جدید زانو چقدر است؟

    پروتز یا مفصل جدید زانو، در اکثر مواقع بین 15 تا 20 سال به خوبی کار می‌کند. در افراد جوان تر که بیشتر از مفصلشان کار می‌کشند ممکن است بعد از این مدت مفصلشان دچار ساییدگی شود و دوباره نیاز به عمل پیدا می‌کند.

  • هزینه های جراحی تعویض مفصل لگن چقدر است؟

    هزینه‌های جراحی، بستگی به شرایطی که دارید متفاوت است. این شرایط شامل نوع عمل جراحی، بیماری‌های زمینه‌ای، مدت زمان بستری، وسیله مورد نیاز و بیمارستان محل بستری، متفاوت می‌باشد. بهتر است درباره این موارد با پزشک خود مشورت کنید.

دسته بندی : فیلم های ارتوپدی

اینستاگرام من را دنبال کنید

پیشنهاد میشود این مقالات هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دکتر سید رضا شریف زاده | متخصص ارتوپدی و جراحی های فوق تخصصی زانو، لگن و آسیب های ورزشی

دکـتر سـیـد رضـا شــریـف زاده

مقالات مرتبط: