دکتر سید رضا شریف زاده | متخصص ارتوپدی و جراحی های فوق تخصصی زانو، لگن و آسیب های ورزشی

دکـتر سـیـد رضـا شــریـف زاده

🩺 متخصص ارتوپدی و جراحی های فوق تخصصی زانو و لگن

توضیحات دکتر رضا شریفزاده درباره منافع بیمار و راه های ارتباطی

ادامه صحبت های دکتر سید رضا شریف زاده درباره منافع بیمار و راه های ارتباطی که وجود دارد


من دکتر سید رضا شریفزاده متخصص و جراح ارتوپدی، نکته ای که می‌خواستم براتون عرض بکنم این است که، چیزی که از اساتیدم آموختم، اساتید با اخلاقم، این است که در هر تمرین درمانی علاوه بر اینکه باید موازین علمی و موازین اخلاقی را مورد توجه قرار دهید؛ منافع بیمار همیشه در اولویت است.

رعایت کردن منافع بیمار

چه درمان های جراحی چه درمان های غیر جراحی و هر مسئله ای که مربوط به بیمار می‌شود، یعنی بیماری که به پزشکش اعتماد می‌کند، اول از همه منافع بیمار را در مشورت هایی که به بیمار می‌دهید باید مدنظر قرار بدهیم و این یک اصولی است که من از شروع کارم تا به امروز سعی کردم که حتما رعایت کنم.

راه های ارتباطی برای بیمار ارتوپدی

یک مسئله ای که فکر می‌کنم خیلی اهمیت داره و علاوه بر مشقت و سختی که ممکن است برای من داشته باشد من سعی کردم انجام بدم، ارتباط با بیمار است. راه های ارتباطی من با بیماران معمولا راحت است. من همیشه قبل از عمل و بعد از عمل یک شماره تماس در اختیار بیمار می‌گذارم که در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند من شخصا جواب می‌دهم و این باعث آرامش خاطر بیمار، همچنین کاهش ریسک عوارض، بخصوص بیمار بتواند هفته های اول بعد از عمل جراحی بتواند با پزشکش در ارتباط باشد.

من این راه ارتباطی را محیا کردم که فکر می‌کنم بسیار موثر بوده است. هم در اعتماد بیماران و هم در آرامش بیماران و هم در کاهش عوارض اعمال جراحی که اگر پزشک در کنار بیمار باشد قطعا می‌تواند کمک بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوبت دهی از طریق تلفن گویا و یا ارسال پیام به شماره واتساپ مطب